2017 : Bài báo khoa học “The Impact of Store Personality on Store Loyalty”, Journal of Economic Development của UEH, Vol. 24 (1).
2017: Bài báo khoa học “The Antecedents and Consequences of Store Personality: A Study of Specialty Store Chains in Vietnam (đoạt giải “Best Paper Award” tại Asia Pacific conference on business research Singapore, tháng 11 – 2016). International Review of Business Research Papers (được xếp hạng trên abdc- Australian Business Deans Council Journal Ranking List 2016).
2018: Bài báo khoa học “The Impact of online social media on consumers’ purchasing intention via Social Network Sites”. Journal of Science Ho Chi Minh City Open University, 8(2), 56-71
Thực Tế
Trưởng phòng marketing tập đoàn điện tử LG.
Trưởng phòng marketing Công ty Sinviet Informatics of Singgapore.
Chủ tịch hội đồng thành viên và giám đốc Công ty TNHH Thương Mại Hòa Mai
Quá Trình Đào Tạo
Cử nhân Anh Văn tại Đại Học Sư Phạm Đà Nẵng.
Thạc sĩ marketing và truyền thông của Cao Học Việt Bỉ.
Tiến sĩ quản trị kinh doanh trường Đại Học Mở Tp. Hồ Chí Minh.